Obchodní manažer IT

Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme obchodní tým o další kolegy, kteří budou mít na starost své portfolio klientů jak stávajících, tak i nových. Zákazníci jsou výhradně komerční firmy, státní správa a samospráva.

Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. “Svobodu v práci” - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.

Co budete mít na starost?

• Péči o svěřené portfolio zákazníků bude tvořit podstatnou část náplně práce. Doplněno o menší část věnovanou vyhledávání nových obchodních příležitostí.
• Denní telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky. Zjišťování jejich potřeb, ověřování spokojenosti s již dodanými produkty i představení nových produktů a služeb. Za sebou budete mít tým produktových manažerů, kteří pro Vás budou připravovat nabídky a realizovat objednávky, včetně produktové podpory. Tj. Vaše znalost IT není nutnou podmínkou.

Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?
• Prozákaznické cítění
• Orientaci na výsledek
• Chuť učit se novým věcem
• Dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
• Komunikační dovednosti
• Pozitivní přístup
• Praxi na obdobné pozici
• Mít ambiciózní cíl, je důležité. Výsledky se dříve či později dostaví

Co Nabízíme?:
•Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
•Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
•Práci na hlavní pracovní poměr
•Flexibilní pracovní dobu
•Pracovní dny pondělí až pátek
•Volné víkendy a svátky
•Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
•Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
•Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
•Sick days
•Po zapracování možnost Home Office
•Firemní a týmové akce
•Výbornou italskou kávu
•Výborná dostupnost MHD a možnost parkování

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.

Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Obchodní manažer / asistent RP (reklamní předměty a marketing)

Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme obchodní tým o další kolegy, kteří budou mít na starost své portfolio klientů jak stávajících, tak i nových. Zákazníci jsou výhradně komerční firmy, státní správa a samospráva.

Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. “Svobodu v práci” - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.

Co budete mít na starost?

• Péči o svěřené portfolio zákazníků bude tvořit podstatnou část náplně práce. Doplněno o menší část věnovanou vyhledávání nových obchodních příležitostí.
• Denní telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky. Zjišťování jejich potřeb, ověřování spokojenosti s již dodanými produkty i představení nových produktů a služeb. Za sebou budete mít tým produktových manažerů, kteří pro Vás budou připravovat nabídky a realizovat objednávky, včetně produktové podpory. Tj. Vaše znalost IT není nutnou podmínkou.

Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?
• Prozákaznické cítění
• Orientaci na výsledek
• Chuť učit se novým věcem
• Dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
• Komunikační dovednosti
• Pozitivní přístup
• Mít ambiciózní cíl, je důležité. Výsledky se dříve či později dostaví

Co Nabízíme?:
•Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
•Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
•Práci na hlavní pracovní poměr
•Flexibilní pracovní dobu
•Pracovní dny pondělí až pátek
•Volné víkendy a svátky
•Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
•Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
•Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
•Sick days
•Po zapracování možnost Home Office
•Firemní a týmové akce
•Výbornou italskou kávu
•Výborná dostupnost MHD a možnost parkování

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.

Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Asistent/ka obchodního oddělení

Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme obchodní tým o další kolegy, kteří budou mít na starost své portfolio klientů jak stávajících, tak i nových. Zákazníci jsou výhradně komerční firmy, státní správa a samospráva.

Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. “Svobodu v práci” - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.

Co budete mít na starost?

•Denní telefonická a emailová komunikace se zákazníky. Zjišťování jejich potřeb, ověřování spokojenosti s již dodanými produkty i představení nových produktů a služeb.

Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?
•Prozákaznické cítění
•Chuť učit se novým věcem
•Dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
•Komunikační dovednosti
•Pozitivní přístup
•Mít ambiciózní cíl, je důležité. Výsledky se dříve či později dostaví

Co Nabízíme?:
•Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
•Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
•Práci na hlavní pracovní poměr
•Flexibilní pracovní dobu
•Pracovní dny pondělí až pátek
•Volné víkendy a svátky
•Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
•Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
•Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
•Sick days
•Po zapracování možnost Home Office
•Firemní a týmové akce
•Výbornou italskou kávu
•Výborná dostupnost MHD a možnost parkování

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.

Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

V případě zájmu zašlete své CV na [email protected]